masa itu ibarat pedang..


Get your own Digital Clock

Monday, December 2, 2013

kita kenali seseorang Allah aturkan
kita megenali seseorang Allah yang aturkan
kita sayangkan seseorng Allah yang aturkan
 Allah aturkan semunya..
kita belajar ikhlas dari kesilapan kita sendiri
kita bangkit untuk kedepan atas daya usaha kita sendiri
kita belajar setia dari kekurangan diri kita sendiri
tetapi Allah tetap aturkan semuanya
yang baik-baik
yang molek molek..
seringkali aku berharap agar orang disekililingku bahagia 
seringkali aku berharap aku dapat jadi yang terbaik
seringkali aku berharap itu pilihan terakhirku
tp Allah tetap aturkan semuanya
aku cuma ingin menjadi seperti tahi bintang yang ada nya dipandang
dan dihargai
apabila dia hilang dikenang dan dicari..
tapi aku tahu aku tk mampu jadi itu..
yang aku mampu ialah jadi diri sendiri..
jadi diri sendiri yang baru bertatih untuk berubah
biarlah lambat asalkan aku dapat
biarlah apa orang cakap..
aku tetap aku..
kata orang kalau sayang kita terima sahaja apa kekurangan dia tetapi kalau cinta
kita akan buat apa sahaja untuk tengok dia bahagia.




No comments:

Post a Comment